Nazywany SQJ264EP i przeznaczony do samochodowych zasilaczy impulsowych DC-DC, aby zwiększyć wydajność, mosfety są asymetryczne, podobnie jak pakiet.
„Połączenie mosfetów sterujących [high-side] i synchronicznych [low-side] z zoptymalizowanymi rozmiarami matrycy zapewnia wyższą wydajność niż symetryczne urządzenia podwójne w konwersji mocy z cyklami pracy poniżej 50%” - powiedziała firma. „Bez wewnętrznie połączonego węzła przełączającego, SQJ264EP oferuje projektantom elastyczność w konfigurowaniu tranzystorów do różnych topologii, w tym synchronicznych przetworników buck lub synchronicznych boost dc-dc”.
Zgodnie z arkuszem danych, optymalizacja ma zastosowanie do synchronicznego bucksa.
Praca do 175 ° C.
Wyprowadzenia skrzydeł mewy zapewniają lepszy przepływ lutu pod kołkami, ułatwiają automatyczną inspekcję optyczną (AOI) i, według Vishay, zapewniają wyższą niezawodność na poziomie płyty w porównaniu z pojedynczymi i podwójnymi pakietami QFN.
Urządzenie zostało przetestowane w 100 Rg i UIS, zgodne z RoHS i nie zawiera halogenów.
Zastosowanie przewidziane jest w systemach infotainment, wyświetlaczach, oświetleniu LED i rowerach elektrycznych.
Strona produktu jest tutaj.